גלית דיסטל אטבריאן: "תומכת בשיריון שיקלי בליכוד"

    אסתי פלד No Comments on גלית דיסטל אטבריאן: "תומכת בשיריון שיקלי בליכוד"

    ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית: "תומכת בשיריון שיקלי, חושבת שיש קונצנזוס בימין שהוא צריך לקבל תגמול. איילת שקד לא תקבל מנדט אחד אפילו, גם אם בסקרים היא תעבור את אחוז החסימה" | הריאיון המלא

    צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן שוחחה עם אבי מימרן בתכנית "המהדורה המרכזית" והתייחסה לשיריונו האפשרי של עמיחי שיקלי בליכוד: "אני תומכת בשיריון שיקלי, חושבת שיש קונצנזוס בימין שהוא צריך לקבל תגמול, ולדעתי הוא יקבל תגמול הולם. אם זה יהיה אחרי הפריימריז הוא לא יוכל להיות ח"כ אלא שר, אני משוכנעת שנתניהו לא ישכח לו את המעשה שלו".

    על צירוף שקד לגוש הימין אחרי הבחירות אמרה אטבריאן: "אם מה שיעמוד על הפרק זה ממשלה יהודית עם שקד מול ממשלה פרו פלסטינית נשקול את זה. לדעתי היא לא תעבור את אחוז החסימה. בשמאל חושבים שהיא רצתה להפיל את ממשלת השינוי – לא בצדק כי היא החזיקה את הממשלה הזו. בימין אף אחד לא מאמין לה כבר אחרי שהלכה עם השמאל. היא לא תקבל מנדט אחד אפילו, גם אם בסקרים היא תעבור. היא לא לוקחת קולות מהגוש שלנו".

    על רמיזותיו של גפני שאם לא יהיו 61 מנדטים לימין הוא ישקול אופציות אחרות: "הרב שך כרת את הברית בין החרדים למסורתיים. זו הייתה צוואתו הרוחנית. גפני לא יכול להחרים או להצטרף לחרם על הציבור המסורתי. אני בטוחה שגפני לא ישבור שיוויון ויחרים את הגוש הלאומי מה שהוא אומר זה אולי מסרים לבייס שלו".

    "אני מאמינה שנצליח להביא לפחות ארבעה מנדטים מהמרכז שיבינו שעבדו עליהם שנתניהו מושחת ועכשיו הם מתפקחים. השנה האחרונה הייתה טלטלה איומה לכל שכבות הציבור אנשים קלטו שהמדינה בסכנה אמיתית. רואים שההתייקרות שהממשלה הזו הביאה היא לא הייתה בזמנו של נתניהו, נתניהו נמנע מהעלאת ריביות ומהעלאות מחירים הוא ידע לייצר כלכלת מקרו חזקה" אמרה אטבריאן.

    האזינו לריאיון המלא עם ח"כ גלית דיסטל אטבריאן:



    0 תגובות